Gepersonaliseerde dienstverlening op maat
Wij streven naar een vertrouwensrelatie op lange termijn: respect, discretie, een snelle en toegewijde dienstverlening, alsook duidelijke communicatie, dat zijn onze ambities!
Onze subagenten nemen de tijd om u te ontmoeten, om zo uw behoeften en eisen te kunnen bepalen, te analyseren en ervoor te zorgen dat uw verzekeringsdossier perfect aansluit op uw persoonlijke situatie. Daarbij hebben zij steeds oog voor een optimale verhouding tussen risicodekking en premie.
Op basis van een marktanalyse, met als criterium de prijs/kwaliteit verhouding, zoeken onze subagenten de verzekeringsoplossingen die het best voor u passen.
Onze subagenten zijn onafhankelijke verzekeringstussenpersonen die niet verbonden zijn aan een specifieke verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen u dus steeds objectief en met kennis van zaken bijstaan.
Zo kan u erop rekenen dat het beheer van uw verzekeringsdossier steeds van de hoogste kwaliteit is.
Doeltreffend. Transparant. Efficiënte digitalisering.
Wij streven naar een efficiënt en transparant beheer van uw verzekeringen en doen ons best om de administratieve formaliteiten tot het minimum te beperken. Dat is mogelijk dankzij de investeringen die wij regelmatig doen met het oog op een moderne werking door middel van digitalisering.
Website
Door middel van deze gloednieuwe website kunnen we u op de hoogte houden van de actualiteit en nieuwe ontwikkelingen in de verzekeringssector. U kan op deze website eveneens uitgebreide informatie terugvinden in onze online bibliotheek en onder de rubrieken “Veelgestelde vragen” en “Wat zijn verzekeringen?”.
Onder het tabblad “Consumentenbescherming” informeren we u in alle transparantie over onze diensten in het algemeen, onze vergoedingen, onze privacy policy en ons belangenconflictenbeleid, …
E-mail
We houden ervan om met onze klanten te communiceren op een manier die ecologisch, transparant, vlot en doeltreffend is. Vul daarom uw gegevens hier in, zodat we in de toekomst via digitale weg met u kunnen communiceren.
Online klantenportaal: MY EASINSURE
Dankzij MY EASINSURE beschikt u altijd en overal over uw verzekeringsdossier. U kan er gedetailleerde informatie terugvinden over uw verzekeringscontracten en schadegevallen.
Ontdek het nu door u hier te registreren.
Problemen? Wij staan klaar voor u.
Het kan al eens gebeuren dat u met een schadegeval geconfronteerd wordt, maar niet weet wat gedaan. In dat geval staan onze subagenten ervoor klaar om u te begeleiden in de eerste stappen van het schadebeheer.
Voor het verdere verloop is uw dossier in goede handen bij de dienst schadebeheer van Willemot SA, waar het team alles in werk zal stellen om uw belangen te verdedigen en om voor u een goede schaderegeling te bekomen.